Ons kent ons. Dat maakt Wouw zo leuk!

Projectgroep Sociaal en Duurzaam

Wouw is een hechte gemeenschap met een breed sociaal verantwoordelijkheidsgevoel. Er is aandacht voor ouderenzorg, eenzaamheid en jeugd. Voorts hebben we circa 40 (!) verenigingen die zorg dragen voor het “verenigen”. Deze sociale activiteiten zijn het bindmiddel voor onze gemeenschap en dat moeten we koesteren en vooral bevorderen. Er zijn vele initiatieven van inwoners, die voor de nodige activiteiten en gezelligheid zorgen. Uiteraard met (soms financiële) steun van de dorpsraad!

En dan het onderwerp “duurzaamheid”, een containerbegrip waar veel in kan worden ondergebracht. De effecten energietransitie zijn merkbaar, in het aanzien van het landschap en in de waterhuishouding. Voor alle vraagstukken m.b.t. duurzaamheid kunt u zich wenden tot deze projectgroep.

Een vraag? Neem contact met ons op, want vragen staat vrij!

Als Dorpsraad Wouw vinden wij het belangrijk om contact te onderhouden met de bewoners van Wouw.
Wij beantwoorden jouw vraag zo snel mogelijk en helpen je graag verder.

U kunt een email sturen naar info@dorpsraadwouw.nl of rechtstreeks contact opnemen met een van de leden van de Dorpsraad Wouw.

De contactgegevens staan ook vermeld op de pagina dorpsraad van deze website.